Hvert år bringer Børsen, Berlingske og Ingeniøren alskens hitlister over årets virksomhed, det stærkeste brand, bedste arbejdsplads og så videre. Med en arbejdsløshed på kun 2 % har det at tiltrække og fastholde kvalificeret arbejdskraft et stort fokus i samtlige danske virksomheder, og employer bran- ding er blevet et begreb, der tales om på rigtig mange direktionsgange. Men hvad er et stærkt employer brand egentlig, og hvem gør det rigtig godt? På redaktionen poppede der et brand op, der aldrig har figureret i de andre media, nemlig Roskilde Festivalen.
Kernen i Nordeuropas største musik event er de 25.000 frivillige medarbejdere, der hvert år stiller op. For uden dette enorme ...
Læs hele artiklen som pdf
EMPLOYER BRANDING PÅ
DIREKTIONSGANGEN
STREES – DEN NYE
VELFÆRDSSYGDOM
FYSISK OG PSYKISK VELVÆRE
MASTER I KÆRLIGHED
ROSKILDE FESTIVAL –
DANMARKS STÆRKESTE
EMPLOYER BRAND
FYRET OG HVA’ SÅ?
DOWNLOAD MAGASIN
Det gode liv
Din markedsværdi
Bogreolen
Karriereprofil
Virksomhedsprofiler
Jobansøgning
Netværk
MUS/PU samtalen
Opret din karriereprofil
Download W2W magasin
Mentalt og fysisk velvære
Det gode liv ifølge Anders Samuelsen